یہ کم ہمتی و بزدلی

نہ قرینہ تجھ میں خلیل کا نہ سلیقہ مجھ میں کلیم کا
میں ہلاک جادوءے سامری تو قتیل شیوہ آذری
منافقت اس قدر عام ہے کہ مغرب سب کچھ جان کربھی کچھ نہیں جانتا اور مشرق مغرب سے اس قدر مرعوب و متاثر ہے کہ معلوم ہی نہیں ہوتا کہ
اس میں مرد بھی بستے ہیں۔ مزے کی بات ہے جس مغربی شخص نے پنامہ لیکس کا راز عام کیا وہ کوئی مرد نہیں بلکہ ایک ہیجڑا ہے۔ پاکستان میں منافقت اس قدر عام ہے کہ چیف جسٹس ہو یا چیف آف آرمی اسٹاف دولتِ دنیا کی خاطر اپنے مقام اور مرتبے سے گرجاتے ہیں۔ انھیں نہ خدا کے غضب کا خوف رہا ہے اور نہ رسول کریم صلی اللہ کو منھ دکھانےکی فکر۔
میں نے پندرہ برس لیبر کورٹ سے لے کر سپریم کورٹ تک لیبر کے حقوق کے مقدمات لڑے ہیں۔ میں نے بعض مسلمان ججوں کی لالچ اور بے ایمانی دیکھی ہےاور ایک عیسائی جج ڈینیئل کی دیانت داری دیکھی ہے۔
جیسے ہے نواز شریف کی جانب سے قطر کے شہزادے سے رقم لینے کا اعتراف سامنے آیا تھا۔ اسے فورا نااہل قرار دے کر جیل بھیج دینا چاہیئے تھا۔ کیوں کہ قطری شہزادے نے دولت پاکستان کی حکومت کو دی تھی نہ کہ نواز شریعف کے ذاتی اکاءونٹ کے لیے۔ اور اگر یہ رقم نواز شریف کو ذاتی طور پر دی گئی تھی تو یقیناً یہ ایک رشوت تھی جس کے سبب اسے فورا نااہل قرار دے کر گرفتار کیا جانا چاہیئے تھا۔ مگر پانچ سینیئر اور مقتدر جج یہ فیصلہ نہ کرسکے۔ کسی کو میاں نواز شریف سے دوستی یاد آگئی اور کسی کو اس کی دولت نے باز رکھا۔ عمران خان کے وکلاء کو برقت یہ بات نہیں سوجھی۔ اس طرح وہ مقدمہ جیتنے کا ایک نادر مقوقع گنوا بیٹھے۔
سوچ تو دل روتا ہے کہ ان کے ہیجڑے ہمارے مردوں سے زیادہ حوصلہ رکھتے ہیں۔ اور ہمارے اہل اقتدار میں خواہ وہ سیاستداں ہوں یا جج یا فوجی جنرل ایک مرد کی جراءت و ہمت نہیں ہے۔ حالانکہ اقبال بتا گئے ہیں کہ
آئین جوان مرداں حق گوئی و بے باکی
اللہ کے شیروں کو آتی نہیں روباہی۔
کراچی 11 جون 2017 محمد جاوید اقبال کلیم

Advertisements

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s