یہ ملعون میڈیا

قوم صوم نماز روزے اور تراویح میں مصروف ہے۔لیکن یہ ملعون میڈیا اور اخبار سوفی صد اپنے یہودی مالکوں کے غلام بنے ہوئے ہیں۔ اور ایک آدھ ہی استثنا نظر آتا ہے۔ افطار کے وقت کے انتظار مین ڈاکٹر شاہد مسعود کی ہفوات سن رہا تھا۔ وہ کہہ رہا تھا پاکستان میں جو بھی اقتدار سے محروم ہو ا وہ یا مارا گیا یا ذلیل و خوار ہوا اور وہ اسکندر مرزا اور شہید ملت لیاقت علی خاں کو اس ضمن میں مثال کے طور پر پیش کررہا تھا۔ اس مردود سے نہ ہوا کہ امریکی حکومت کی دخل اندازی اور شہید ملت اور ضیاء الحق کے قتل کی زمہ داری امریکہ پر رکھتا اور بے نظیر کی شہادت کا ذمہ دار بھی امریکہ کو قرار دیتا ۔ کیوں کہ یہ بات اب کوئی راز نہیں رہی کہ امریکہ پاکستانی حکومتوں میں مداخلت کرتا آیا ہے اور اس نے کئی حکمرانوں کو قتل کیا ہے۔
صاف نظر آتا ہے کہ ہمارے اینکر منافق ہیں اور جو زیادہ معاوضہ دے اس کے ایجنٹ۔ ظاہر ہےکہ یہودی بینکوں سے زیادہ معاوضہ کون دے سکتا ہے۔
ڈاکٹر شاہد مسعود بھی ایسا منافق ہے اور امریکہ کی پاکستانی سیاست میں مداخلت کو چھپانا چاہتا ہے۔ یہ وہی ڈرامہ باز ہے جو ایک طرف اختتام وقت قریب ہونے پر پروگرام کرتا ہے اور دوسری جانب زرداری کے بلانے پر پی ٹی وی کا سبراہ بن جاتاہے۔

اایسےہی بے ضمیر اینکرس ہمارے عقل و شعور پر بچھو بن کر مسلط ہیںامریکہ میں رہ کر پاکستانی اخبار میں کالم لکھنے والی ایک مخلوط عورت نے لکھا ہے کہ پاکستانی جنرل سوچتے ہیں کہ وہ پاکستان کے لیے کیوں لڑیں ۔کیوں کہ جب پاکستان میں لال مسجد والے مولوی عبدالعزیز فوجی افسروں کو مارنے کے باوجود
آج بھی عزت سے دیکھے جاتے ہیں۔ لیکن مسجد پر کیمائی ہتیاروں سے حملہ کرنے والے اب بھی واجب التعظیم سمجھے جاتے ہیں۔ کاش کوئی اسے بتاتا کہ جنرل تو ویسے ہی امریکہ سے ملنے والی تنخواہ کے لیے لڑتے ہیں۔ یہ تو عام فوجی ہیں یا جونئیر افسر جو اللہ کی رضا کے لیے جنگ کرتے ہیں۔ اللہ تعالی دین حق کے لیے لڑنے والوں کو فتح و کامرانی عطا فرمائے۔ آمین۔

Advertisements

2 thoughts on “یہ ملعون میڈیا

    • وہ ایک ذہین اور قابل خاتون تھیں جن کی ذہانت اور صلاحیت کا فائدہ پاکستان کو نہ پہنچ سکا۔ اب وہ دنیا سے جاچکی ہیں۔ اس لیے ان کی شہادت کا فیصلہ میں اللہ پر چھوڑتا ہوں۔

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ لاگ آؤٹ / تبدیل کریں )

Connecting to %s